Mina ord och tankar

Besök

Av Neta - 2024-04-17 22:58

Idag flexade C ut nån timme tidigare, åkte och handlade åt mig på Maxi. Köpte lite take away på Pong och kom hit.
Jag åt 4 sushi, lite miisosoppa, och en 1/2 port kyckling med ananas m ris. Har kvar 4 sushi och halva portionen, som nog var mer en hel. Kycklingen ska jag frysa in till sönd. Sushin blir nog en lättlunch i morgon.
L kommer efter dans på Fyris i morgon, vi ska iväg på lite äventyr m Annika på fred och på dans på lörd.

C och jag åt mat och lite jordgubbar och fikade innan hon åkte hem vid 20-tiden. Så skönt att få hem lite jag behövde. Hade tänkt åka in i morgon först men så såg jag att det var nån kunddag så vi gjorde så här ist.

Sen har jag kollat på Renoveringsdrömmar och Köping och nu lyssnar jag lite på en bok innan sängen.

Fick den här idag


Fanns inga snören nertill som det ser ut på säljarens bild. Tror jag behöver förankra den även nertill på scootern och om jag ska ha den på rullen. Ska nog kolla efter ett smalt spännband.
Spännbandet upptill känns ganska tunt och långt. Tror iofs att jag kan linda det ett par varv runt pinnarna under nackstödet. Både i en bil och på scootern. Ska jag ha den på rullen får jag se om jag kan lösa. Lite spännande fix, den ska ju vara för bil.


Smart är den ju iaf.

I morgon ska jag göra ett par köttfärslimpor. Blir väl så att vi äter det på kvällen. Köpte billig köttfärs idag.
Nu ska jag plocka in det torra och fylla på kaffeburken. Sen sängen.

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards